Wednesday, March 17, 2010

Lyxen fortsätter

Bio med F:et = Tisdagslyx
I går kröp jag ihop i biomörkret tillsammans med F:et, och tillsammans såg vi Tim Burtons senaste skapelse. Jag gillar alla färger och fantasimonster som filmen innehåller, men jag är besviken på storyn som var lite...tunn och förutsägbar. Jag måste nästan läsa boken för att ta reda på om det är orginalstoryn eller tolkningen som inte föll mig på läppen.

Idag har jag lyxat mig med att bara bry mitt lilla huvud med huruvida jag skall köpa en Ipod nano eller inte. Ytlighet och materialism i lagoma doser är underskattat.

1 comment:

Anonymous said...

dude jag håller med om filmen! jag tror du kommer <3 boken dock, ordnörderi och silliness kommer ju aldrig till sin fulla rätt i film på samma sätt som i en bok:)

aw på galways på fredag förresten!
/ f:et