Thursday, March 04, 2010

En vanlig dag på jobbet

Jag tror att jag aldrig kommer att hitta en arbetsplats som den jag är på nu. Detta har hänt bara idag:
  • Jag och några av gubbarna hittade företagssköterskans rum. Tomt och olåst. Givetvis var vi tvungna att testa utrustningen som fanns där på varandra, vilket bland annat innebar att vi lyssnade på bultande hjärtan med stetoskop.
  • Jag var tvungen att lugna min chef med orden "Jag är inte med barn".
  • Jag fick VD:n att utbrista i gapskratt. 
PS: I morgon skall jag på dejt med en livslevande karl! Operation "Ta tillbaka fröken A" har trots lite strul verkat gå i lås...

2 comments:

Josefina said...

En livslevande karl! Aaaaaa!!! Det kan ju bli hur spännande som helst :) ska du twittra under dejten, varje gång du springer på toa för att "pudra näsan"... eller ännu bättre: skriv på fejsan ;)

Eller inget alls. Han kan ju bli rädd stackarn.

Anonymous said...

Lycka till på dejten! :)