Tuesday, March 02, 2010

En duktig arbetsmyra

Trots att jag knäckte 12 timmar på jobbet idag så var dagen en betydligt bättre dag än gårdagen, då det varit en rätt besynnerlig dag. Detta har hänt: Min chef har erbjudit mig ett fast jobb (just nu har jag endast ett vikariat fram till sista augusti). Fast eftersom det är min virriga chef som framfört erbjudandet ingick det inte i framförandet vad exakt det är som jag skall göra, samt  när det hela skulle börja gälla. Rätt så vagt med andra ord, och jag vågar inte riktigt lita på att det kommer att hända - men jag är smickrad. Min första tanke var "Nu kan jag köpa lägenhet!"- och det känns mycket besynnerligt att eventuellt ha det målet inom räckhåll snabbare än jag trott.


Nu hinner jag inte blogga längre - porrsurfning på hemnet hägrar...

2 comments:

Anonymous said...

Tjoho!! Grattis : )

Kram M

Josefina said...

Sista meningen på inlägget fick mig att börja skratta hysteriskt. Anar att jag kommer fortsätta skratta hela dagen nu. Tack!