Monday, January 11, 2010

Värsta bruden!


Efter både styrketräning med Jobb-Mari och sedan spinning med världens snyggigaste Gretchen så är man värd proteinintag på hög nivå. Och Gud, vad gott det var...


Idag är jag stolt över mig själv, inte för att jag har släpat mitt arsle till gymmet utan för att jag på ett bra sätt faktiskt satte ner foten och sa nej  när kontorets urf***a försökte köra över mig. Fröken A lider nämligen av kronisk mesighet, men nu verkar det som om det börjar finnas antydan till lite stake även i lilla mig.

3 comments:

BLACKBELLA ON THE MOVE said...

You GO Girl....låt inte dom jäkla brudarna sätta sig över dig :)

Anonymous said...

BRA jobbat! Kram, W

Anonymous said...

I will not agree on it. I over precise post. Particularly the designation attracted me to be familiar with the whole story.