Tuesday, January 19, 2010

Dagens statistik

  • Antal dagar på nya avdelningen: 2
  • Antal "Jag vill tillbaka till mina gubbar"- attacker: 3, fast det hjälpte att en av gubbarna mailade "Vi saknar dig, kan du inte komma förbi på fika"
  • Antal timmar på jobbet idag: 11- och jag impade på min chef när jag satt på min stol klockan sju på morgonen.
  • Antal glas rödvin som jag varit tvungen att dricka på kvällen för att kunna spänna av: 2 - igår var det 3,
  • Antal utskällningar: 4, alla för fel som jag begått.
Det där sista låter rätt så hemskt, men är inte så särskilt allvarligt egentligen då det hela är så barnsligt att det inte är värt att kommentera, och jag inte tar åt mig så mycket av kritiken som framfördes på ett rätt så plumt sätt. Överlag så är mina nya kollegor rätt så gulliga, fast jag misstänker att en kan vara en potentiell massmördare. Mitt nya jobb kommer att bli bra så småningom, men först ska jag bara bli av med lite gubbabstinens.

No comments: