Sunday, January 10, 2010

Pedofilkalendern, januari månad



Av mina systerbarn så fick jag en kalender att hänga på väggen i julklapp. Jättegulligt, men kalenderns motiv har fått mig att tveka eftersom det kan se ut som jag utvecklat "tantsjuka" (borde vara den kvinnliga motsvarigheten till gubbsjuka eller hur?) om denna väggprydnad skulle finnas i mitt hem.  Kalenderns motiv är nämligen snygga och unga killar, och då pratar vi så unga att jag skulle kunna vara den biologiska modern till ett flertal av dem.

Nu sitter i alla fall kalendern på väggen, och nu i januari månad så är det en ung pojke vid namn Zac Ephron som är fungerar som väggprydnad. Eftersom jag är hopplöst ute så har jag ingen aning om vem han är, men pojkslyngeln är fett snygg. Och alla koncernredovisningsproblem går faktiskt lite lättare när man titta på något snyggt som hänger på väggen :-)

2 comments:

BLACKBELLA ON THE MOVE said...

Det är snyggingen från High School Musical filmen.... :)

Tack för igår! Jätte-kul att du kom, hoppas att du hade trevligt :)

Kram

Suzan said...

trevligt att ses igår!
älskade din gris! *oink oink*