Friday, January 08, 2010

Pluggiliplugg hela veckan lång

Nästa fredag är det tenta, vilket innebär att jag från och med nu måste sitta kedjad vid böckerna och lära mig alla kluriga steg som hör koncernredovisningen till.

Just nu är det svårt att hitta motivationen och energin så kaffebryggaren kommer nog att gå varm, men efter fredagen så har jag en hel vecka ledig från plugg innan nästa kurs drar igång.

Min träning den här veckan kommer att räddas av personalgymet som jag gick till för första gången igår. Helt ok med bra maskiner och löpband, och dessutom hade de en sån där vibrationsmaskin som Anna Skipper brukar tvinga upp folk på. Innerst inne så tror jag inte riktigt på att man kan vibrera sig i form, men det var rätt skönt att stå på den i fem minuter och skaka loss...:-)

No comments: