Saturday, November 07, 2009

Utelämnad

Idag skulle jag göra så mycket saker...men igår kväll anade jag en begynnande förkylning, och den har beslutat sig för att stanna kvar idag. Och den håller en sådan där lagom nivå så att man är precis så där sjuk så att man inte kan göra något fysiskt men uttråkad om man bara ligger till sängs. Så jag antar att jag är utelämnad till bokföringsboken idag, för jag är inte tillräckligt dålig för att ha ett legitimt skäl att ignorera dess pockande uppmärksamhet om jag är hemma hela dagen...jag är helt utelämnad till dess våld helt enkelt. Balansräkning, here we go!

2 comments:

Theresa said...

Låter ungefär som vi har likande roliga dagar... jag sitter på jobbet och svarar på klagomål. Frivilligt på en lördag!! Men jag blir ju desto gladare när lönen kommer...

Anonymous said...

lasa hela bloggen, ganska bra