Friday, November 13, 2009

Krupp.

En av gubbsen har fått nog av mitt konstanta hostande, och idag så fick jag en flaska hostmedicin av honom. Ni vet, den där underbara hostmedicinen med morfin som man egentligen måste gå till farbror doktorn för att få – det är just den som jag har i tryggt förvar i min väska just nu.

 

Det finns säkert en lag mot att ta emot andra personers receptbelagda mediciner, men trots det juridiska samvetet så är det underbart att äntligen slippa hostan. Eller som gubbsen själv sa: ”Ska bli så jävla skönt att slippa lyssna på dina kruppanfall!”

2 comments:

Theresa said...

åh, man kan ju nästan höra hur mycket de älskar dig, dina gubbs!

Suzan said...

Godmorgon!
Jag tänkte bara ge dig ett extra välkomnande på pumpen idag!
Jag möter upp er utanför kvart i två och lämnar ut fribiljetter så går vi in tillsammans.
Det ska bli så kul!

Kram Suz!