Sunday, November 22, 2009

Inte på topp just nu.

Den här veckan har varit en av de mest omtumlande veckorna på mycket länge, då något mycket roligt och något mycket hemskt har hänt. Det senare tänker jag inte blogga om eftersom jag dels inte vet riktigt vad det innebär och dels inte har bestämt mig riktigt för hur jag skall reagera.

Men för att återvända till de bra nyheterna så kan jag berätta att fröken A nu är vikarierande systemförvaltare/ekonomiassistent anställd direkt av bolaget...inget mer konsultande per timme alltså! Arbetsuppgifterna är perfekta för mig just nu, men tyvärr kommer jag att arbeta på en annan avdelning än mina kära gubbs. Fast jag har lovat dem att vi skall äta lunch tillsammans minst en gång i veckan framöver-

Trots allt så har jag haft en toppenhelg: tränat med brommafrun på fredag, middag plus en bisarr utekväll med les filles igår. Jag är väldigt, väldigt glad att jag har förmånen att känna alla häftiga människor som finns runt omkring mig just nu, massor av kärlek till er!

2 comments:

Theresa said...

Va kul att du fick jobbet!! Grattis! Håll tummarna för mig nu när jag snart gör entre på de arbetslösas scen...

BLACKBELLA ON THE MOVE said...

Kul med jobbet gumman, gratulera! Tack för mailet, har inte fått möjlighet att svara dig. Vi får höras snart!

KRAM