Saturday, November 14, 2009

Mesförkylning

Det var ljuvligt i går kväll att gå och lägga sig tillsammans med hostmedicinen och sova en hel natt utan irriterande rethosta.

Men trots morfin och sömn så håller mesförkylningen i sig. Jag är inte tillräckligt sjuk för att kunna titulera mig som sjuk och inte heller tillräckligt frisk för att rulla på som vanligt. Så tyvärr kan jag inte gå på den inplanerade pumpen i eftermiddag, eftersom jag troligtvis skulle hosta i takt med musiken under hela passet. Så det blir att stanna hemma istället med redovisningsboken....


Hej redovisningsbok!

2 comments:

MassageLotta said...

Fy för förskylning....stoppar ju så mycket....

Anonymous said...

Nej, det som skulle bli så roligt. Kan du inte gå och använda "mesvikter".

Själv har B och jag varit på morgonpromenad där jag fick hosta ikapp med mig själv.