Thursday, November 05, 2009

Nervositet och skratt


Kompisen till en kompis var på stort omslag samt i en stor artikel i dagens DN Kultur. Jag blir så glad av att se människor som vågat satsa på sina drömmar.


Idag har varit en hemsk och bra dag - samtidigt. Idag har jag haft ett maratonmöte med företagets VD och jag var mighty nervös innan. Dessutom hade jag dumt nog tagit på mig ett par tights med otroligt dålig resår, så det var en kamp att se till att de inte satt nere vid knäna. Med VD visade vara en kul gubbe, mötet gick bra och tightsen satt någorlunda uppe.

Efter mötet  så spårade arbetsdagen totalt ur. Det är svårt att förklara exakt vad som hände skapade allt det roliga, men det hela började med att en av gubbsen exponerade sitt otroligt håriga bröst på en indisk restaurang och hela dagen efter det så har jag skrattat så mycket att jag nästan har fått andnöd.

No comments: