Sunday, December 07, 2008

Tre dagars helg, någon?

Shit, jag hade glömt hur korta helgerna är när man arbetar. I fredags gjorde jag första arbetsdagen, och var ganska trött efteråt så trots den minimalistiska arbetsveckan var helgen välbehövlig. Och det har varit en kanonhelg- i igår var jag på inflyttningspartaj i Huddinge och skrattade så mycket att jag hade ont i halsen imorse när jag skulle gå till porrjobbet. Och eftersom jag hade så kul att jag inte kom i säng förrän klockan två så somnade jag på porrjobbet idag. Två gånger dessutom- tur att min kollega inte hade hunnit komma....

Efter jobbet hade jag tänkt att jag skulle gå och köpa den där kimonon som jag länge fantiserat om som en julklapp till mig själv- men väl i affären så såg kvaliten ut att vara ganska dålig så jag skippade det och köpte den där stickade saken på bilden istället...OMG, jag börjar bli vuxen.

1 comment:

Anonymous said...

moget shoppat! i'm impressed:) jag är inte riktigt där än, vill väldigt gärna ha den tröjan med en brandman på och texten "where my hose at?"

är det en pullover/slipover jag minns aldrig vilken som är vilken men jag vill också ha! gubbmode är snyggigt jag vill klä mig som chandler bing

/ f.