Sunday, December 21, 2008

Kroppschock och gammal goding.

Igår chockade jag min stackars kropp ordentligt genom att spinna i 55 minuter....efteråt protesterade min lekamen genom att kräva omedelbar sömn. Så istället för att göra allt som man måste göra innan jul så sov jag bort dygnets ljusa timmar, och vaknade med kanon huvudvärk vilket troligtvis kom av vattenbrist. Men trots allt var det sjukt kul att komma igång igen, och hela kvällen har jag gått och tänkt på Mr Spinning så det kanske är dags att styra kosan till Telefonplans spinninglokal igen. Dessutom har jag lyckats googla stackarn eftersom SATS numera sätter ut instruktörernas efternamn, så nu vet jag vart cykelmästaren bor. Någon som har lust att ta en promenad i...säg exemplvis...Älvsjö? (Enligt ratsit är han ogift också!)

2 comments:

Josefina said...

Du är min homegirl all the way - jag googlade häromdagen namnet på den fimlregissör jag flirtar med (http://rfaf.ru/eng/video/230) och sedan googlade jag hans namn + gift och hittade ingenting varefter min lycka var gjord :)

Fröken A said...

Och nu har min googellycka nått nya höjdpunkter- idag såg jag att han är med i en sportklubb som tränar i elljusspåret brevid mitt hus. Jag tror bestämt att ödet vill att jag ska snöra på mig joggingskorna...