Monday, December 22, 2008

Förkylningsprotest

Min kropp har bestämt sig för att göra en fullständig protest mot lördagens spinningchock, och har därför börjat pola stadigt med en förkylningsbacill som gör sitt bästa för att garantera att jag inte kommer att röra mig mer än nödvändigt den närmaste framtiden. Personligen tycker jag att hämnden är onödigt hård eftersom jag charmoffensivade totalt igår kväll med Naz goda födelsedagstårta, men kroppen surar tydligen rejält.

Men skitsamma för imorgon ska jag åka hem till skogen (Sigge!!). Och så har jag fått beröm idag. Och jag är sjukt nöjd med min frilla- trots Ankie Bagger potentialen.

1 comment:

Anonymous said...

vi vill se kort på frillan!

jag är in charge of skinkan för första gången ever-det är lite för mkt press för mig men det ska nog gå bra-pust. hoppas du får en mysig jul ute i skogen-mysfaktorn höjs ju en del nör man har hundar på plats-vi kommer ha 3st här i v-tuna ehrm:) stor julkram/ fredrika