Sunday, November 02, 2008

Arbetslös- dag 1

Trött, tröttare, tröttast. Skulle lätt ha sovit mig igenom hela dagen, men jag tvingade mig själv att gå och äta sushibuffé med W&D samt två av deras kompisar. 145 spänn för mat är lite expensive om man är utan stadig inkomst, men jag åt inget annat under dagen och sedan fick jag så många skratt att jag tror jag klarar en hel vecka av sysslolöshet-det var alltså värt pengarna.När jag kom hem så gick jag och la mig och sov som en äkta arbetslös.

Idag (dag två) ska jag göra följande:
  • Skriva ett arbete om vikten av att ha en budget.
  • Handla mat.
  • Skriva in mig som arbetssökande på SJR.
  • Långpromenad i det fina vädret.

1 comment:

Theresa said...

Men du vet väl att man inte kan vara arbetslös på helgen, för då jobbar man ju normat inte... :-)