Monday, November 03, 2008

Arbetslös- dag 3

Vi hoppar över dag 2- för det hände inte så mycket igår.

Som ni ser på bilden har jag idag iklätt mig en mycket klassisk arbetslöshetsoutfit- nämligen pyjamasskjorta, ett par gamla jeans och rosa tofflor. Dessutom för att få en äkta känsla av arbetslöshet så försökte jag titta på Days of our lives, men eftersom jag aldrig sett serien förut så hängde jag inte riktigt med. Vilka var alla de där människorna? Och varför gör de så konstiga saker?

Just nu pluggar jag inför tentan på fredag, men ska även ge mig ut på äventyr iform av jägarkurs- ska försöka hitta något annat att ta på mig istället för min pyjamasskjorta...

1 comment:

Josefina said...

Är det repriser eller nya avsnitt av "Doktorn kan komma" som sänds på svenk tv? Jag blir konfunderad...

Och det är ju inte underligt att det känns förvirrande att kolla på Days of Our Lives för första gången. Du får väl anstränga dig lite, gå med i ett forum på internet anknytet till serien och be om råd från andra fans ;) (allvarligt talat har jag en kompis som är moderator på ett Days of Our Lives forum...)