Tuesday, April 17, 2007

Malin Andersson-Ingen riktig kvinna

Jag kan inte ens tröstäta så som kvinnor ska göra. Ingen glass, godis eller choklad när livet känns tungt här inte. Malin Andersson tröstäter turkisk yoghurt. Och istället för att titta på snyftiga kärleksfilmer när jag känner mig hängig så surfar jag runt på Flashback för att hånskratta lite.

För övrigt misstänker jag att någon har lagt in ett "smakfullhetsfilter" i min billighetsversion av Ipod. När de låtarna som jag aldrig skulle erkänna att jag lyssnar på kommer upp i spellistan och ska spelas så hänger sig skiten.

Efter att ha skruvat ihop sidobordet Ingo är jag starkt övertygad om att Ingvar Kamprad faktiskt är utsänd av ondskan själv och att IKEA är inget annat än den ondes högborg. Det där med platta packet och skruva själv är endast ett vapen för att sprida missmod och förgrymmelse runt världen.

1 comment:

Theresa said...

Låter som om du har haft en toppen dag :-)