Monday, April 23, 2007

En ny medlem i familjen Andersson


Idag var jag ensam på min avdelning eftersom min gulliga mentor stuckit på linedancekryssning till Åland. Naturligtvis ringde det enormt mycket ickebetalande kunder och naturligtvis har mina luftrör passande nog gått i strejk.

"-Jo, det är så här att du om du inte betalar inom 14 dagar så tar vi din bil *HOOOOOOOOOOOOST*, Jo, jag förstår att det är jobbigt om du inte har tre ungar och är beroende av din bil *LUFTRÖRSPIP*Nej, det återstår 300 000 på ditt lån inte 2000 *DARTH VADER ANDNING*"

Titta på bilden här brevid- det är den nyaste medlemmen i familjen Andersson, nämligen en cykel som jag köpt billigt av en arbetskamrat. Jag är redan kär i den, och har döpt den till Rulle. Rulle Rudolf Andersson.

Nu ska jag skriva mail till min stora idol här i livet: Linnea "Lill-Lenin" Lundblad

2 comments:

Theresa said...

inte så vanligt att döpa sin cykel kanske... men så har vi ju heller aldrig påstått att du är normal.

kramar

Fröken A said...

Normala människor är såna som dör i förtid för de är så trista.