Sunday, April 29, 2007

Helgrapport

Jag och Sara var på releasefest igår- för ett seriemagasin som heter Drift och som är helt ok om man är på ett Dirty Mood. Det hela utspelades i en källare på Bondegatan där jag och Sara var kvällens huvudattraktioner: Vi var de enda som inte var revolutionärer på hela festen. De kommunistiska ungdomarna valde att sitta och titta lite förstulet på oss, medans jag och Sara satt och diskuterade relationer, framtiden, Rysslandsminnen, John Maynard Keynes omordenitet, att spela för andra lag samt spermadonatorer. Jag hade jättetrevligt, tills det att vi skulle gå och precis som jag ska stänga dörren här jag en palestinasjal kladd säga med hög röst "Ska de där två gå permanent nu?!"Som gensvar bestämde vi oss för att stödja en superkapitalistisk organisation, Vi gick och köpte kaffe på Seven Eleven.

Hela helgen har varit jättebra nu när jag kunnat befinna mig ute i det fria igen. I lördags innan exkursionen till Bondegatan så sprang jag runt med Mikael och tittade på mobiltelefoner, fikade samt gjorde att pitstop på Systembolaget. Idag har jag myst med Greta samt en adopterad vovve ute i solen och legat raklåg i sängen och läst, läst läst!

No comments: