Thursday, April 12, 2007

Ansikten från forna dagar

Tisdagmorgon, sätter mig ner på tunnelbanan på väg till första arbetsdagen, vips hör jag "Hej, Malin". Ett visitkort senare har jag fått reda på att Martin lyckats bra i livet sedan vi sist hängde.

Onsdagkväll- kvällspromenad i Aspudden, någon tar mig på axeln: Jerry har lika rött hår som föut.

Torsdageftermiddag, på perrongen svischar Marina förbi: samma Marina som för sex år sedan

Det känns som jag är med i ett avsnitt av "Här är ditt liv"

1 comment:

Josefina said...

Ja du, det är så det är att leva i Den Kungliga Hufudstaden!!!!

Det är en av anledningarna till att jag snurrar runt i Uralbergen, för då kan jag undvika att träffa på folk från andra tider... även om det nog måste vara ganska mysigt också ;)

Jag är glad att allting fixar sig för dig!!! You go, superekonomen från Bengtsfors!!! Jag ska skicka ett mail till dig nu förresten, för jag tror att jag har blivit med pojkvän och jag kan kanske hålla det hemligt för alla andra, men inte Malin... :P

Take it easy!!! Kram!