Friday, April 27, 2007

Feberdrömmar...

...måste vara det det mest knarkiga som finns. Eftersom min feber vägrar och ge sig (vilket kanske beror på att jag vägrar vara hemma från jobbet, öhhhh) så drömmer jag vrickade drömmar hela nätterna. Dessa drömmar är ungefär de mest spännande som har hänt denna vecka eftersom jag inte kan göra ett skit på grund av förkylningen. Idag ringde M och frågade om jag ville med och dricka vin på kvällen, först sa ja jag men sedan kom farbror förkylning från ett lurigt bakhåll och slog till med full kraft- så jag fick ringa till M efter typ en timme och tacka nej, så nu sitter jag hemma, slösurfar och är skitförbannad för att jag måste vara inlåst.

(Fast det har hänt en sak som är så fantastisk att jag knappt vågar tro det. Linnea ska komma hit. In real life. Det känns så overkligt så jag skriver det med småmså bokstäver)

No comments: