Sunday, July 26, 2009

Livet som 30 something


Den finaste presenten....

Det här kommer att låta lite konstigt, men att fylla 30 har faktiskt förändrat mig. Psykiskt mest, även om några rynkor har smugit sig på den sista tiden- men nu när jag vet att jag är trettio, och statistiskt sett borde vara vuxen, så har jag i vissa situationer börjat bete mig all grown up. Har till viss del slutat nojja över småsaker, stå på mig lite mer och har satt upp lite nya mål här i livet....Och något av det första som jag gjorde som nybliven 30-åring var att åka till Willys och storhandla à la vuxen (se bildbevis nedan).



1 comment:

Josefina said...

Storhandla!!! Jag är imponerad... och nej, detta är inte ironi. Det är astonishment!

P.S. min svenska är så dålig att jag inte minns vad astonishment heter på modersmålet... förlåt mig.