Sunday, October 19, 2008

Stålsättning

Efter den här helgen är jag stålsatt inför alla konflikter som kommer att segla upp under veckan på det lilla kontor där jag måste sitta i två veckor till. Den andra teamleadern kör stenhård mobbning nu, men jag försöker att inte bry mig utan ler alltid extra brett så fort han är i närheten för att retas.

Men efter den här helgen har jag ett pansar: Först utekväll med Doris och massor av skratt, sedan fika med Lars och sedan middag med Hello Kitty tema tillsammans med Fredrika och Anna. Resultat: ett förråd av skratt och glädje som jag kan ta med mig på måndag morgon när jag ska sitta av tid på det lilla kontoret där jag måste vistas i två veckor mot min vilja.

Idag har inte varit fullt så glamorös- dubbelpass på porrjobbet och inlämningsuppgift, men pengarna värmer gott inför den stundande arbetslösheten.

No comments: