Saturday, October 18, 2008

Dagsformen

Den här veckan har varit väldigt speciell. Det känns helt sjukt att jag måste sitta på jobbet- har nästan inga arbetsuppgifter, och när jag var sjuk i onsdags så trodde alla att jag hade stuckit för gott, vilket skapade en hel del lustiga reaktioner när jag dök upp i torsdags morse. Trots att jag inte gör så mycket på jobbet just nu (förutom att söka andra jobb) så tar det all min energi att sitta där eftersom det är så mycket vibbar i luften. Jag vill bort. Nu.

Men nog om det- igår var jag så oerhört spontan att jag förvånade mig själv. Egentligen skulle jag direkt hem och städa inför Fredrikas besök ikväll, men istället så raglade jag hem vid 11- tiden efter en blöt after work tilsammans med kontorschefen. Just nu sitter jag på porrjobbet, så jag tror att Fredrika kommer att få stå ut med att jag panikstädar medans hon är på besök.

Idag efter jobbet ska jag träffa någon från det förflutna...återkommer:-)

1 comment:

Anonymous said...

åh vem är the blast from the past? du får tell me all about it ikväll mitt i allt arbeitslöshetssnack:)

lugnt med städandet - mamma storstädade här idag medan jag satt och läste och drack kaffe haha jag ÄR ett irritationsmoment - pratar med hundarna hela tiden gör jag ju också-som en penschis! / f