Friday, October 10, 2008

Arbeitslos

är jag om en vecka. Yes damen und herren- jag fick sparken.

3 comments:

Sumetaso said...

Skall man beklaga sorgen eller gratulera till chansen att prova något nytt?

Men "bara" en veckas uppsägningstid? Var det en provanställning/projektanställning som inte förlängdes?

Man får se det från den mindre mörka sidan "Slutet på något är alltid början på något annat" ;)

Anonymous said...

Vad var anledningen till att du inte får fortsätta?

Theresa said...

Ojda.... men detta ar ju ett ypperligt tillfalle att komma ner till Amsterdam :-) Det finns sakert en massa bra jobb till dig har... jag far ocksa bonus om jag rekommenderar nagon de anstaller...

Annars e du alltid valkommen ner pa semester. Jag har lagenhet fran mitten av november sa efter det ar mina dorrar oppna.

Hur kanns det? En vecka ar ju inte lang tid direkt...