Tuesday, June 19, 2007

Kundtjänstmeltdown

Ringer till DN för att säga upp min prenumeration: efter fem minuters väntan kopplas samtalet ner. Pulsen stiger.

Ringer sedan till Tele 2 för att fråga när mitt simkort kommer. Porteringen sker i natt. Efter att ha knappat sig igenom växeln efter konstens alla regler"Det är många som ringer just nu, var god ring senare" Lätt hjärtflimmer.

Ringer till Swedbank- varför kan jag inte använda min pinkod till mitt Visakort? Kärringen som svarar efter 30 minuter råkar lägga på när hon skall konsultera en kollega. De gråa håren börjar komma.

Ringer tillsist Katshing, är ganska förbannad över att de inte lyckats skicka mina papper i tid. Idioten som svarar säger efter tio sekunder:" Nu får du lugna ner dig, jag tänker lägga på" Game Over

2 comments:

Theresa said...

Börjar du kanske bli en sån där surkärring i telefon som många av våra kunder ? Kaisa hade en kund idag som västa fitta åt henne, då sa hon tönt och la på luren hahaha :.)

Fröken A said...

He he- Kaisa vet alltid de rätta orden. Du skulle förövrigt hört mig idag när jag tillslut lyckades komma fram till Tele 2 och bitchadslappade totalt bruden om porteringar...Jag har verkligen blivit en bitterfitta, men hellre det än tönt :-)