Saturday, June 09, 2007

Gone Blond

Så jag vart dumpad i veckan, och jag är jävligt sur över det. Men det finns faktiskt inte så mycket man kan göra, har man gett sig in i leken får man leken tåla (usch vilken äckelhurtig floskel)- fast jag förbehåller mig iallafall rätten att sura på barnsligt manér och förbanna manfolk samt fundera över att bli lesbisk. Fast innerst inne tror jag inte på riktigt att det är mindre problemfritt att bli lesbisk, killar må vara puckade men de är iallafall inte sprängdfyllda med hormoner som då och då exploderar. Jag föredrar nog puckad framför psykisk instabilitet. Och sen är det där med skäggstubb...

Så jag inser att det antagligen ännu inte är dags att göra ändringar i min sexuella läggning, och reser mig upp från min säng (som varit mitt manhatarlägerplats) borstar bort chokladsmulorna och gör det som jag alltid gör när jag anser att det är dags att börja om: Jag färgar håret, denna gång blont.

1 comment:

Theresa said...

hej, vi vill ju se ett kort på dig blond :-) jag har lagt in några kort från sommarfesten nu på min blogg