Monday, June 18, 2007

Hitta tillbaka

För någon vecka sedan insåg jag att jag för cirkus ett år sedan gjorde fel. Och att jag faktiskt hade möjlighet att ställa allt till rätta igen, en chans som i sådana här lägen är faktiskt ganska sällsynt. Så jag tog chansen- och idag fick jag fick jag ett samtal som förde mig ett år tillbaka i tiden men samtidigt var ett stort steg framåt.
Enda sedan jag kom tillbaka till Sverige har ja gåterupptäckt gamla sidor av mig själv, men ikväll har jag återfunnit något som var en mycket väsentlig del av mitt gamla liv.

Nu ska jag boka biljett till ett bröllop i Ankara den 15:e september!!

1 comment:

Theresa said...

Kul att det gick bra. Att det ofta ska vara så svårt att inse och sen erkänna att man har gjort fel, och ännu svårare att erkänna det för någon annan och göra något åt det är ganska otroligt.