Monday, February 22, 2010

Mein hertz brennt.

Tyvärr kan jag inte visa några bilder från lördagens konsert, då min kamera bestämde sig för att inte samarbeta det minsta. Man kan dock sammanfatta spelningen med tre ord: pojkhumor, eld och dåligt ljud. Jag är faktiskt inte alls impad, även om jag rös när jag sjöng med i Sonne.

Förutom att bli besviken på Rammstein så har jag fått en hel del insikt i helgen, då jag fattat hur messed up jag är på vissa sätt tack vare Monsiuer O - herregud, tre år senare så spökar fanskapet fortfarande! Det som har gjort att jag fått upp ögonen för detta faktum är att jag på senare tid träffat en man, men bara letat och letat fel och på sätt hållit honom i från mig...fast det fanns ju egentligen inga fel, bara fabricerade sådana inne i mitt huvud. Så nu har stackaren gett upp, och jag faktiskt fattat att jag medvetet hållit honom på avstånd bara för att det finns en mikroskopisk chans att samma sak som hände för tre år sedan skulle kunna hända igen - vilket är urlöjligt. Så nu försöker jag ignorera rädslan samt har svalt min stolthet och har startat operation "Ta tillbaka Fröken A", vilket hittills har gått så där...håll tummarna för mig, kära vänner!

2 comments:

Josefina said...

Jag håller alltid tummarna för dig, kära vän!

Anonymous said...

Du hade maximal otur gällande Herr O. Väldigt få män är som han. Det finns dock en till som är som han och han heter faktiskt samma sak (!). Eller han är faktiskt värre.