Sunday, February 28, 2010

Friheten och tågförseningar tär på energin

Det var i fredags på löpbandet som jag insåg att den senaste veckan inneburit ett stort minus på sömnkontot. Varje kväll efter jobbet har jag passat på att göra saker som jag tidigare fått välja bort, och sena kvällar i kombination med tågkaos har gjort att jag kommit i säng väldigt sent varje jäkla kväll. Ofta märker man inte att man har underskott på sömnkontot förrän man skall prestera något, och i fredags kväll på löpbandet funkade verkligen ingenting - så helgens mission har varit att sova. Och detta är nog första helgen i mannaminne som jag inte har haft mobilalarmet på utan sovit tills jag vaknat av mig själv. Och det har varit jäkligt skönt vill jag lova!

Angående det föra inlägget så är jag inte speciellt ledsen över lunchrutinerna, utan mest förvånad. Och angående inlägget om operation "Ta tillbaka fröken A" så har den troligtvis gått i stöpet, och det däremot är jag lite ledsen över.

1 comment:

Anonymous said...

Ja, det där med sömn är sant. Vet bara inte när man ska ha tid att göra det när det finns så mycket annat roligt att göra.

Och ang operation ta tillbaka fröken M så vet han verkligen inte vad han går miste om. Känns som en klyscha och egentligen kanske inte nån tröst men det är hans förlust.
Det där med relationer är långt ifrån lätt, se bara på mig som återigen hamnat i nåt väldigt märkligt...syftar på gårdagens besök på baren. Vet att jag inte borde men man är inte så smart...

Kram M