Sunday, August 16, 2009

"Det är lite rörigt just nu".

Nej, jag fastnade inte ute i skogen förra veckan- fast att det var svårt att lämna augustikvällar ute på altanen, svampskogen, päronen och Sigge för att skaka fram på tåget tillbaka till stan. Fast väl tillbaka så har jag haft den roligaste jobbveckan på länge (någonsin?)- så varje dag har jag rumlat hem hög på arbetsglädje som en äkta kommunist.

Fast nu har jag typ semester- för två halvdagar skall jag jobba och resten av den här veckan skall jag förkovra mig i redovisning för att skriva tenta på fredag. När tentan väl är skriven kommer jag att vara studiefri i några månader....som sommarlov, fast på hösten. Känns konstigt, men det ska bli skönt. Dagarna ute i skogen kommer troligtvis att göra mig grymt social, så jag planerar att göra september till en månad fylld med utgång och drinkar. Någon som är på (som dagens la jeunesse dorée säger)?

2 comments:

Anonymous said...

Jag är definitivt på!!
/Svarta M :)

Anonymous said...

Japp, count me in!