Saturday, January 31, 2009

Skönt att vara osocial...ibland.

Idag har jag bara pratat med en person,och det var G som ringde från tåget till Norrland. Det är så skönt att ibland stänga av intrycken, ligga i sängen en hel dag och bara vara- inte en massa ställen man måste vara på, inte tänka på allt man borde göra eller pyssla hur man ska få ihop vardagen.

Fast jag har inte varit helt ensam i dag, eftersom jag har haft självaste Göran Persson vid min sida hela dagen. Hans bok är sjukt kul, mest på grund av hans uppblåsta ego och bitska kommentarer. En annan rolig detalj är att boken är skriven exakt så som HSB pratar, vilket gör att man kan höra hans röst när man läser. Läser man innan man somnar så är det som om självaste landsfadern läser godnattsaga...

Fast imorgon kommer det nog att krypa i kroppen efter en dag i isolering....tur att jag ska porrjobba på morgonen, det är första gången jag knegar efter att de nya porreglerna trädde i kraft ska bli kul att se hur porriga de är i praktiken.

1 comment:

Anonymous said...

alltså den boken om göran *cringe* jag skulle inte kunna ta mig igenom den. värsta är ju när man ser honom på bild också det där äckliga småleendet ugh!

vad är det för nya porr-regler?

/ f