Tuesday, May 13, 2008

Saker är inte som de borde vara

Jag vet att jag nu både är en dålig bloggare och en dålig kompis. Förlåt Linnéa, jag vet att jag lovar och lovar men aldrig levererar. Men jag har så mycket att säga, och vet inte riktigt var jag ska börja.

Allt snurrar fortfarande otroligt fort; i morgon ska jag prya på nya jobbet (det ständigt pyrande magsåret kommer nog att börja blöda runt lunch), och resten av veckan kommer att sedan att hetsa på med övertidsjobb på gamla banken och helgen ska spenderas med alla paren ute på en ö i skärgården.

Och jag vaknar klockan tre varje natt och kan inte somna om för att jag är rädd. Och jag får ångest bara jag tänker på att jag ska flytta till Hallonbergen. Och jag har börjat röka varje dag. Och jag är inte lycklig, fast att jag vet att jag borde vara det.

2 comments:

Anonymous said...

Bara en kommentar....du är bra! Och det blir inte bara par i skärgården : ). Dock ingen spinninginstruktör....
Kram /Malin

Josefina said...

Ta det lugnt! Det är okej. På många olika sätt. Till och med att röka. Sedan kommer du må så jävla bra och hoppa högt av glädje och 'I did it'-feel när du slutar :) själv ger jag onda ögat till alla rökare jag ser på stan i Ryssland, ibland undrar jag om så många onda ögon mot främlingar in public kommer leda mig till helvetet och eternal damnation, men det är väl smällar man får ta!

Ta det bara lugnt. Snart kommer jag hem till Sverige och jag lovar att din nya lägenhet i Hallonbergen kommer att vara mitt stopp nummer ett i Svetsija! Jag ska nog flyga till Sankt Petersburg och ta båten från Helsingfors ;)

Anyway, ta det bara lugnt!