Tuesday, May 27, 2008

Flyttdagbok- del 1

Flyttpackning so far.

Att flytta suger- bara jag tänker på skiten så slår min mage ifrån såpass att jag måste springa på toa.

Idag hände för övrigt något konstigt. Jag var mentalt inställd på att det var sista passet med Mr Spinning, så det var med lite vedmod i hjärtat som jag torkade av min cykel efter passet och beredde mig på att lämna Telefonplans spinningsal bakom mig. Då har jag en röst som på äkta stockholmska säger "Hey, har du köpt dojor?!" Och sedan var jag fast- och efter femton minuters snicksnack om cykling ialla dess former tror jag att karln bjöd in mig på ett nittio minuters pass med sin favoritinstruktör. Ett pass som han gick på varje lördag.

Jag fattar ingenting, och magsåret bara växer.

2 comments:

Theresa said...

Det är inte dåligt att fixa en daet med en spinningsinstruktör!!

Vi har pratat mycket om att flytta till Sverige under sommaren, men det vissade sig att det inte är så lätt att få uppehållstillstånd om man inte kommer från ett eu-land. Och tyvärr så ligger ju inte Venezuela i EU....

Anonymous said...

Kom ihåg att ta med toapapper i första flyttlaset.