Wednesday, April 16, 2008

Titta Malin och Greta, vad jag hittade i tunnelbannan imorse.



Jag önskar att ni hade sett hur mycket jag skrattade när jag såg denna gigantiska annons fastklistrad på Gamla Stans tubstation. Det är ju vår låt! Och vår kompis Céline som gett oss alla dessa skratt! Dessutom ska jag passa på att berätta att min pålitlige kompis Wikipedia har upplyst mig om att Célines (och även vår) polare Jerry Williams har en son som heter...Johnny!

(Ja, det här är sektionen för internskämt. Och nej, vi gillar inte Céline, hon är en scary bitch som dessutom misstänks ha snott Gretchens kamera.Fast Jerry är vår kompis. På riktigt.)

1 comment:

Anonymous said...

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
haaaaaaa, är allt jag kan säga nu.....håller på att få kramp i mina skrattmuskler!!!
Detta är ju sjukt!!

/Malin