Tuesday, April 29, 2008

Rätt in i kaklet.


Det gick faktiskt hela vägen. Hela vägen rätt in i kaklet som man sa på fotbollsspråk på det glada nittiotalet. I fredags ringde min nya chef och sa att jobbet var mitt, och jag sjönk ihop totalt och gick och sov i tretton timmar. Igår firades det med champagne (jag skulle lägga ut en bild från festligheterna men hittade inte sladden till kameran ) och idag fick jag berätta på jobbet. Och jag är trött, och mycket mycket rädd; jag ser framför mig hur jag kommer att komma in i en grupp människor som kommer att kasta grejer på mig à la högstadieklass och få mig att gråta och springa därifrån.

3 comments:

Anonymous said...

Grattis Malin! Kul att det gick hela vägen rätt in i kaklet! Bra jobbat, kompis.

Anonymous said...

wieh you rule Malin! du är min nya idol :) eller det har du ju varit sen du sa upp dig och fixade allt så fort sen hehe vi får se hur snabb jag kommer vara - ingen speedy gonzales du vet ;)

stor kram och grattis igen!

/ f

Theresa said...

Gratis!! jag vill också ha ett nytt roligt jobb. det komer att gå kanonbra för dig