Monday, April 14, 2008

Smarty Pants

Undertecknad har en anställningsintervju för vad som verkar vara ett fancy smanchy jobb som teamleader. Nästa måndag ska jag sitta i mina smart looking clothes och påtala min förträfflighet inför en HR-människa som troligtvis kommer att titta grinigt på mig och humma.

Önska mig lycka till för det känns som jag är ute på djupt vatten. Men så fort jag börjar tvivla på att jag verkligen kan få det här jobbet så blir jag irriterad över min brudighet- jag har inget att vinna på att tro att jag inte är kompetent nog att klara av jobbet utan nu om något är det dags att skaffa en typiskt killig attityd. Med andra ord är det dags att skruva upp självsäkerheten och använda fina ord!

2 comments:

Anonymous said...

Ja, för bövelen! Kör hårt!

Anonymous said...

du kommer ju lugnt att få det kompis! knock em dead :=

/ f