Sunday, March 16, 2008

Motbjudande Hyena på en Skitig Häst.

Fick precis det här svaret på mitt mail till lurendrejeribruden. Mailet har "Sök hjälp" som subject.

verkar som om du har haft ett "obehaglig" erfarenhet när det gäller människosläktet eller är du medfödd med en sådan charmerande och angenäm personlighet?! Bara för att du arbetar på en bank vilket bidrar till att man skall vara alert och uppmärksam, ger detta dig INTE en automatisk rätt att vara en cynisk och högst motbjudande hyena!!!
Nästa punkt lyder så här, när det gäller bedrägerier/förskingring/svindel och allt annat som kan räknas som lurendrejeri, skall du först vända dig till dina landsmän och kvinnor som sitter i regeringen och kör med fult spel på bekosten av hederliga och oskyldiga människor så kom inte här och spy en massa galla, kliv ner av din skitiga häst, och tänk på viktiga faktorer innan du dömer.
1). Om det var fråga om ngt olagligt eller moralisk fel, så skulle jag inte öppet skriva en sådan annons som på Blocket.
2.) Skulle heller inte ge mina personuppgifter som namn telefonnummer o.s.v. Har i vilket fall som helst svårt att tro att
en sådan liten människa som du arbetar på bank! Om du arbetar på en bank, så r jag övertygad om att din befattning är
att rengöra alla toaletter.
Tycker i allafall synd om dig som människa och hoppas att du söker professionell hjälp för din åkomma.


Vad ska man säga? Det här är iallafall sista gången jag lägger ut en annons på blocket.

1 comment:

Theresa said...

Sicka människor det finns!! Och borde inte människan känna någon, typ familje eller vänner som känner 120.00 per år... Hoppas ingen stackare går på det