Wednesday, March 26, 2008

En smygläsare kliver ut ur garderoben

Personligen tror jag inte att bloggandet hade blivit så stort om det inte varit så att det gav en känsla av att man tjuvkikar in i någon annans liv, speciellt om man "halvkänner" den person vars blogg man frekvent läser. Jag erkänner, jag har några sådana bloggar jag läser varje dag fast jag skulle aldrig i livet säga till upphovsmannen i fråga: "Hörru, jag såg på din blogg att du..."Troligtvis är allt dravel above ett tecken på att jag är vansinnig, så don't pay attention.

Men lägg märke till den här killen, för han muntrar definitivt upp vardagen. Och nu, för första gången, kommer jag att stå för att jag på daglig basis läser bloggen vars författare brukade skälla på mig i mitt förra liv för tjackiga felanmälningar. Så läs valross och ge honom den mediala uppnärksamhet som han strävar efter.

1 comment:

Anonymous said...

Ja, det är klart! Mobilt & fast är ju helt olika tekniker! ;)