Friday, March 14, 2008

He's on the phone

Varje dag ringer det idioter till mig på jobbet, nu ringer de även på min mobil.

Eftersom jag måste flytta om cirkus två månader har jag satt ut en annons på blocket att jag söker lägenhet. Efter en timme ringer första dåren som säger att han inte är någon "blodsugare" men vill gärna ha 5600 för ett litet rum i Liljeholmen. Nej tack. Efter fem minuter ringer nästa, som bor i Skåååne men har vänner i Stockholm som kan hjälpa mig eftersom jag lät så trevlig i annonsen, och förresten, är det för övrigt så att jag råkar tro på Jesus?

Här är annonsen, läs och begrunda om den inbjuder dårar att söka maka.

1 comment:

Josefina said...

Hmm... hade jag varit man hade jag nog tänkt: "Ding dong, nu har jag hittat kvinnan i mitt liv!" Men eftersom jag är kvinna och har en fungerande hjärna (I pride myself on that) måste jag erkänna att du låter helt normal, alldeles för bra för att var sann nästan ;)

Du borde ge igen och börja telefonterrorisera dem också!!!

Förresten, what's the deal med Herr Godsägare? Jag känner mig icke delaktig i ditt liv! Let me in!