Saturday, August 05, 2006

Öde Ö

Okej, jag och Elinor hade värsta planen....ett akvarium och massa av fiskar, men det blev stopp i djuraffären och en nitisk expedit som krävde att mitt pytteakvarium skulle innehålla en termometer för att vi skulle få handla de fiskar som vi ville. Tillslut lyckades vi få köpa ut en kampfisk som nu simmar runt och försöker döda växterna i akvariet. Han ser mycke lycklig ut och går under namner Mihail.

Annars är det som vanligt, jobb och jobbintriger samt queridointriger. Dessuom har Elinor lämnat mig och Heidi funderar på att göra det samma. Detta innebär att det kommer att bli jag och min querido (som just nu är inne i en tyst fas, det vill säga han vill umgås men när vi träffas så säger han inget) kvar på denna ö!

AHHHHHHHHHHH!

1 comment:

Josefina said...

Kasta en slängkyss åt Mihail från mig!