Sunday, April 17, 2011

Rapport från helg den helg som flytt

  • Bio - Sucker Punch, snygg film men handlingen var lika logisk som de brukar vara i porrfilmer. Sista gången som Mr D låter mig välja film. 
  • Låånga hundpromenader i det vackra vädret. Hunden börjar få kondis efter att ha varit dagishund i några månader och kräver nu mycket motion. Matte och husse börjar bli lite trötta och få begynnande skovskav.
  • Städdag i bostadsrättsföreningen.
  • Kaffe utomhus i solen och fågelkvitter
  • Skoshopping i Skärholmens centrum. Två par för fem hundra pix, jag vara mycket nöjd då det ena paret är ett par rejäla läderpjuck.
  • Brunch i Fittja på en mysig konsthall/café. Rekommenderas
  • Pajätning och spelande med Mr D
Nu är jag trött. Trots sol och värme så skall jag lägga mig ner och sova en stund framför TV:n, vilket troligtvis anses som att häda i dagens Sverige som suktat så länge efter ljuset och värmen.

No comments: