Wednesday, May 20, 2009

Trötthet och glädje

Den här veckan har jag varit supertrött, och knappt orkat lyfta ett finger- vilket faktiskt för en gångs skull varit otroligt bra tajmat eftersom jag just nu inte kan göra ett skit på jobbet på grund av ett crashat system (undertecknad är oskyldig) och ett gäng puckade IT-killar som inte kan öppna upp ett nyinköpt dataprogram. Men det kanske är Aspberger/It-killarna och deras förmåga att dra ut på och komplicera saker som jag ska tacka för att jag får fortsätta jobba med projektet och mina kära gubbar till den 15:e september...:-)

I övrigt har jag inte gjort så mycket den senaste tiden än att plugga inför en annalkande tenta, sprungit på lägenhetsvisningar (dock inte åt mig själv), slösat bort några timmar på melodischlager (dock i gott sällskap) och tränat med S. Vi är faktiskt duktiga- vi följer vårt program stenhårt och har redan gjort lite framsteg.

I morgon blir det buss till Årjäng och sedan bil ut till skogen. Ska bli kul att få vara ute i naturen, bada bastu och framför allt sova ordentligt.

No comments: