Tuesday, February 24, 2009

Upp och ner

Idag fick jag beskedet att jag inte kommer att bli uppsagd av konsultfirman. Jag blev glad och firade genom att snatta kakor i fikarummet.

På vägen hem ringer kompisen och berättar inte så goda nyheter. Jag blir ledsen och tröstar mig med några glas vin.

Men nu över till annat- idag har jag packat resväskan, för imorgon efter semelfika, tvätt och målning av badrumsskåp så är det dags att åka till Arlanda och lufttransportmedlet som skall ta mig till Barcelona.. :-)

2 comments:

Theresa said...

Kul att du får behålla jobbet! Och jag är ganska avundsjuk på dig som får åka till Barcelona. Det finns så mycket fint och kul att se där.

Ha det så bra och hälsa Elinor och Heidi

Anonymous said...

Du glomde alternativet "aldrig" i din enkat.

/Din bostadslosa (och fryslosa) van