Friday, February 20, 2009

På brudigt humör

Just nu är mitt liv en enda känslostorm. Härom kvällen blev jag jätteledsen, morgonen efteråt blev jag jätteglad, sur på kvällen och jätteglad idag. Borderline, anyone? Eller bara en typisk brud?

Det positiva är i alla fall att det nya projektet verkar jättekul, och det hela blev ju inte sämre när det gick upp för mig att mina uppgifter involverar tät kontakt med en snygg it-kille och som ni vet så gillar Fröken A snygga män i den yrkeskategorin :-). Skämt åsido så är jag så himla glad över att jag får chansen att vara med i projektet eftersom det ska bli intressant och dessutom är det en rolig grupp att arbeta med.

Nu är det dags att slagga, imorgon väntar porrjobbet.

1 comment:

Anonymous said...

ey! kul att det blev förlängt och att du ska vara med på kuligt projekt:) du vet att vi kommer vilja ha updates om it-killen;) ta ett kort i smyg vetja a´la riktig bimboblogg! jag hjärtar också datakillar men de gillar aldrig mig på det sättet hm...

nu ska jag drömma om kevin costner, såg just en halvdan film med honom på svt och vad ska man säga-kevvan har man ju lagt haft en crush på sen början av 90-talet:)

/ fredrika