Saturday, July 12, 2008

Överlevare

Den 11:e juli är min personliga fredgen den 13:e- för den 11:e juli händer alltid något som får mig att börja gråta. Blivit dumpad, blivit ovän med folk , ramlat av hästar och slagit mig rätt så rejält och förra året kulminerade allt då jag fick en svart katt i gjutjärn rätt på tån.

Men igår hände faktiskt ingenting, utan när jag gick hem på kvällen efter en after work med kollegorna så tänkte jag att det här året hade jag faktiskt en mycket trevlig födelsedag. Som jag idag ska fira genom att gå på pedikyr.

2 comments:

Anonymous said...

nämen! grattis i efterskott din gamla räv:) jag hade det i min portumobil hehe men den är ju avstängd jämt nu:S stor kram/ fredrika - en ännu äldre räv

Josefina said...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! Wohooo!!! Eftersom din dag blev så bra kan man ju bara hoppas att även min dag inte blir illa den heller :)

Jo jag erkänner att jag blev lite arg på mig själv när jag läste ditt inlägg - hade stora planer på att gratulera dig med ett underfundigt sms men men men... jag satt och vinade med min mor in på små timmarna istället. Gurka!

Kram på dig anyway, baby!