Monday, July 28, 2008

Rastlös

Som alltid när allt stillat sig och livet blivit normalt igen efter stora förändringar, så blir jag extremt rastlös. Och även en aningen deprimerad.Flytt och jobb har tagit enormt mycket tid de senaste månaderna, och nu när allt lugnat sig och inte är så mentalt ansträngande längre så kryper det i kroppen efter nya kickar. Eller kickar eller kickar, det måste åtminstone finnas något i mitt liv som jag kan sträva efter samt se fram emot. Och avsaknaden av dessa två sakerna gör att jag blir sur, grinig och kan dessutom inte sitta still.

Så därför har jag precis mailat min kvinna i Barcelona, för att höra om hon eventuellt skulle vilja ha lite besök i september.

1 comment:

Anonymous said...

Barcelona!! Nu blir jag lite avis... Och du kan ju behöva lite ledighet efter allt jobb : )
Hur är det med ditt skadade ben förresten?
/Malin