Wednesday, July 16, 2008

Dags att koppla bort

Jag är så trött på Stockholm just nu. Jag behöver en paus från att vara den seriösa, businessklädda tjejen som varje dag sitter bakom sitt skrivbord och döljer hur fejkig hon egentligen känner sig. Jag är trött på allt folk. Och på tunnelbanan. Jag vill hem till skogen och klappa Sigge. Träffa mamma och pappa. Och gå i skogen. Och bada naken i sjön.

Imorgon klockan halv fyra kopplar jag bort Stockholms Malin, och kopplar in lantis Malin. Och nirvana i några dagar.

Jag måste ju även berätta för er kära läsare att världens tråkigaste singel (detvill säga undertecknad) faktiskt har varit på date. Och det var rätt så trevligt.

1 comment:

Anonymous said...

när du är färdig med skogen är du väldigt välkommen på middag i v-tuna hehe mina päron ska till tyskland i slutet av nästa vecka så jag har ff - om du orkar släpa dig till norrort dvs;) utfärdar även schäfervarning jag ska vara hundvakt-igen :) kram f.