Thursday, December 27, 2007

Oh, joy

Denna julhelgen har varit helt knas. Först försvinner Sven och vägrar att hittas, idag var jag tvungen att sitta på kundtjänsten eftersom deras kontor var översvämmat och nu är jag inlåst i min egen lägenhet. Så istället för att vara på träningen, vilket var dit jag var på när låset slutade fungera, så får jag sitta inlåst och vänta på att SOS Alarm dyker upp och släpper ut mig.

Den här julen har inte varit Malin Anderssons jul. Jag har nog inte varit snäll under 2007.

1 comment:

Josefina said...

Baby, snälla flickor kommer till Himlen (and it's probably getting pretty crowded up there by now) men vi andra kommer hur långt som helst!!!

Förresten har jag insett att om du var man så skulle jag ha gift mig med dig för längesedan :D

Dåliga saker händer bra folk. Världen är orättvis.

Hoppas du kryar på dig snart. Och snart ses vi ju...